Underbara underlägg

Jag har under många års tid beställt hem saker från företaget Extrafilm, eller Smartphoto som det numera heter.
Smartphoto är en fotobutik på nätet där man kan beställa allt från canvastavlor, till fotoböcker, vanliga fotokopior och mycket mer.
Förutom fotokopior i olika storlekar har jag beställt hem almanackor inför varje år, en musmatta och i helgen beställde jag hem underlägg till glas, flaskor, burkar eller vad man känner för att ha på dom.

Paketet kom idag, och jag blev faktiskt överraskad, positivt överraskad.
Jag var lite osäker på om kvalitén skulle vara bra på dessa underläggen, men tji fick jag. Bilderna är kristallklara!



Underläggen säljs i 6 pack och självklart väljer man helt och hållet själv vilka bilder man vill ha.
Att göra underläggen är superenkelt. Man laddar in bilder på smartphoto och vips så ser man resultatet av sina underlägg på skärmen. Är man inte helt nöjd med placeringen av bilden på underlägget kan man enkelt själv redigera det så man får det som man vill ha det.

Baksidan av dessa underlägg består av kork, vilket gör att de inte halkar omkring på bordet utan stannar på plats. Ovansidan tål både väta och värme och det bästa av allt, man får med en ask att förvara dom i!
Underläggen är perfekta att ha när det vankas kalas eller fest. Istället för att ställa ett glas på bordet som kan ge märke så använder man dessa.

Jag valde att ha sex olika foto från Cypern på mina underlägg. Hur underbart är det inte att kolla på dom och drömma sig bort nu när vintern smyger sig på :) 
Såhär blev alla :



Lite snyggare underlägg än andra vanliga tråkiga som finns va?

Det bästa är att du kan välja helt fritt vad du vill ha på dom.
Dina barn, dina kompisar, naturbilder, semesterbilder. Helt enkelt vad som helst.

Snyggare, bättre och personligare underlägg får man leta efter! :)



Kommentarer
Erika säger:

Sjukt balla :)

2011-10-15 | 14:55:24
Bloggadress: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback