Fredagsmys

Goder kväller.

Jag har inte varit hemma på hela dagen och har inte haft möjlighet att uppdatera er något om mina äventyr.
Började min dag med att åka till Malmö till tandteknikern. Jag får ju mina nya framtänder på tisdag och dom hade inte helt korrekt färg när jag var och provade dom i onsdags. Så spenderade 2,5 timme där.
Vill så gärna lägga upp en bild på hur mina tänder ser ut under de tillfälliga jag har nu. men jag besparar er det. För det är fasen inget charmigt.  haha.

Sedan blev det en tur till Ikea. och därefter vidare hemåt.

Och denna helgen är ju min och Krilles helg så idag har vi traditionellt fredags mys med film, läsk och godis. 
Filmen vi ser ikväll är den som går på tv4. "My best friend´s girl". Lite småkul film faktiskt :)




Kommentarer
madde säger:

Hejpådig!

Nu drar jag igång med dagens blogg, Skulle va grymt om just DU ville vara med. ha det brao! ♥

2011-09-17 | 17:55:24
Bloggadress: http://madddeandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback