Godmorgon

Slänger in ett snabbt inlägg nu såhär på söndagmorgonen innan jag sticker iväg på nya äventyr.
Glömde uppdatera igår innan jag stack iväg på partaj.
Men kvällen kan nog räknas som ganska lyckad, förutom att 3 av oss fick redbull vodka spillt på oss och vill ni veta en sak? Det luktade bara spya!
Så vi fick åka hem för det var ganska äckligt att gå runt och lukta så....

Min söndag kommer jag tillbringa i Tomelilla. Ska fika, röja boan och kolla på bio. Låter inte fy skam va? :)

Så vi hörs helt enkelt senare ikväll när jag är hemma. Ska ju utse en veckans blogg idag jue :)


Puss på er!


Kommentarer
Bella säger:

Usch där med redbull vodkan, ingen vidare!

2011-09-11 | 21:07:12
Bloggadress: http://thebelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback