Onsdag

Idag har jag inte gjort så mycket, förutom att bestämt mig för att rymma till Göteborg på lördag ;)
Bokade biljett nu precis så klockan 8 på lördag morgon lämnar jag Skåne för ett tag.

Just nu sitter jag med ena ögat på Bonde söker fru och ena ögat här på dataskärmen och skriver.
Ska sätta mig och fila ner mina naglar nu eftersom dom har växt ut så mycket så dom är lite jobbiga att jobba med..
Ska börja skriva packlista också eftersom det är väldigt tajt med tid nu till att packa eftersom jag ska jobba nu torsdag och fredag och sedan gå på bio på fredag. Måste planera lite eftersom jag ska vara borta i några veckor.


Kommentarer
josefine säger:

haft en bra helg? :)

2011-09-25 | 17:28:48
Bloggadress: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback