Saturdaaay

Igår var det lördag igen. Veckorna går i ett. Detta firade vi med paaavvan. Surprise surprise!
Kvällen var grym och vi hann med att göra både det ena och det andra.
Jag klättrade upp för uteplatsen på pavvan, jag blev fimpad på magen, jag fick frågor om jag trodde det var sommar eftersom jag trotsade kylan och körde på shorts igår, också dansade jag som aldrig förr.


Some pics from gårdagen dårå:


Bävsan och Stephen tog en svängom med mitt högerben!


Inget får gå till spillo.
(mitt hår är inte lite sletet.. )


Sedan blev det kramkalas.


Och daaans.

Kvällen var aslyckad för att uttrycka det simpelt!
Allt ont jag sagt om pavvan tar jag tillbaka. Pavvan äger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback