Vaknat till liv

Goddagens damer och herrar.
Denna söndagen har varit en sån "göra absolut ingenting" söndag.

Igår var det dags för PåsknattaTingvalla med Perikles. Det var awesome. Och min facebookstatus klockan halv 3 inatt löd "Tingvalla bröt min fot". Men i själva verket var det inte Tingvalla som gjorde det utan personer som inte kan hålla sina fötter för sig själv. Och i själva verket så gav jag bara mig själv diagnosen bruten fot. En annan skulle nog kalla det för ett blåmärke som gör aj.

Anywaaay. Ni ska få se lite bilder från kvällens gallej också.


Jag vet inte hur ni ser ut på era förfester, men jag gled runt i en tröja och ett par mjukisbyxor i stort sett hela kvällen.


Vi upplevde även lite barndomsminne igår och spelade barnspel, precis som på den gamla goda tiden. Enda skillnaden var att man fick lite straffklunkar osv i form av alkohol.


Och tro det eller ej, men helt plötsligt fick jag lite fart och bytte kläder till något som passade lite bättre att gå ut i.


Och här har vi Perikles i egna höga personer. Vad sägs om denna suddiga bild. Den tog jag bra!

Sammanfattningsvis så hade jag jäkligt roligt, trots min brutna fot!


Kommentarer
Tina säger:

snygga klänningar! :D



Jättefin blogg förresten :D Kika gärna in på min också om du vill!

/Kram från Tina

2012-04-08 | 20:16:06
Bloggadress: http://Http://Tinalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback