Göteborg

Klockan är halv 4 på eftermiddagen och jag är fortfarande trött som ett as.
Gick upp 04,30 igår för att åka till göteborg klockan 06.00.
Lyckade sova en liten stund på vägen upp men det var inte så mycket.
Spenderade dagen på hotellet Gothia Towers med lilleman som inte är så liten längre. Har inte träffat honom på två månader och han har gått från bebis till barn! :) 
Mötte upp dom andra vid halv 4 tiden typ och då begav vi oss till Liserberg och åkte karusell efter karusell. Vattenkarusellerna var mina stora fiender för jag hade inte en torr fläck någonstans kan jag säga..
 
Avslutade vår Lisebergsvistelse med att åka Atmosfear, och jääävlar vad mäktig den var!  Den ska jag lätt åka igen kan jag meddela! :)
 
Men idag är jag trött. Kom hem mitt i natten någongång sedan satt jag vid datorn en stund innan jag somnade som en stock. Så idag blir det en lugn lördag för mig igen. Detta är nog andra helgen som jag faktiskt tar det lugnt och inte festar, händer inte sådär jätteofta.
 
Ha en trevlig lördagskväll ♥
 
 
 
Fin utsikt från hotellrummet och puss från världens bästa Jappe ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback