Tomelillamys

Hur börjar man ett inlägg när man inte uppdaterat på 2 år typ. "Hej förlåt att jag inte bloggat". Nä det gör man faktiskt inte för har man ingenting att skriva om så skiter man helt enkelt i det :)
Men tänkte iaf meddela att snart kommer det finnas nya inlägg varje gång ni klickar er in här. Tanken var ju faktiskt att detta skulle bli en nagelblogg till största delen, men har man ett jobb där man inte får ha fixade naglar så kommer man ju inte så långt på det.
Men nu har jag endast 3 jobbdagar kvar, efter det börjar mitt liv igen plus att jag börjar min efterlängtade älskade utbildning, och det är då det kommer bli ändring här inne, kommer fota varenda nagelpåbyggnad jag gör och allt ska läggas upp här. Så håll ut mina vänner, och ovänner!
 
 
Hur som helst, för att ni ska ha lite koll på vad jag gör om dagarna så kan ni ju få ett smakprov från vad min lediga dag idag har innehållit.
Sov ut ordentligt, det var superskönt för er information. Sedan begav jag mig till bävs för att umgås med henne en sista gång innan hon och lilla stephis lämnar oss här i 15 dagar för att åka till turkiet och sola och bada. Och jag är inte avundsjuk, inte alls faktiskt, inte det minsta! .....
Vi snackade eeeen del, käkade på bullen och bönan som för övrigt var magiskt gott, och tog en sväng in om på Boan också.
Efter middagen här hemma drog jag och logrisen ut på en powerwalk, som visade sig bli över 2 timmar lång eftersom klokhoed tyckte vi skulle svänga av på en väg vi aldrig gått på förut, gick vi vilse eller gick vi vilse??

Resten av kvällen har bestått av skilda världar och nu ska jag sova eftersom alarmet ringer om några timmar.
sov så gott cutiesar! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback