18 december

Idag är ett fint datum, ytterligare en månad med min snutte ♥
Fick ett hemskt uppvaknande idag.. Vaknade av att Filip flög upp i sängen och började hosta och sedan fick han inte luft. Det var hemskt att höra och se honom försöka andas och han blev lite smått panikslagen och jag gjorde allt för att få han att lugna ner sig och försöka få luft igen och efter en stund var det lugnt igen men fy fan vad obehagligt det var..
 
Annars så har jag fullt upp denna veckan. Många som vill ha naglar innan jul och nyår kan jag säga..
Har mina sista två veckor med kunder här hemma sedan flyttar jag allt till Malmö, det är lite nervöst men ändå så spännande!
Har inte handlat en enda julklapp och jobbar hela veckan fram till lördag klockan 16.00 så jag får inhandla mina julklappar på lille julafton, ute i god tid som vanligt! (Y)

Nu är filli här vilken sekund som helst så ska stänga ner datorn nu och mysa med min guldklimp ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback