Första intrycket

Då var det dags igen för:



Tänkte skriva om deltagarna efterhand som dom går in. Vad mina första intryck av deltagarna var.

1. Sipan Cakir, 23 år
Självsäker småjobbig kille. Hans sätt att prata irriterar mig lite

2. Annika Englund, 21 år
Är nog en tjej med en hel del divafasoner. Tror nog hon kan vara med i många framtida diskussioner inne i huset.

3. Tenny Engdahl, 36 år
Hahaha, här har vi ju prins charmig ;) Vilken jäkla Töffe!

4. Jessica Rasmussen, 36 år
Jag kan inte riktigt förstå att man väljer att lämna sin ettåriga dotter för att gå in i bigbrother huset.. Och förövrigt verkar hon vara lite dryg och hennes hesa röst är jättejobbig!

5. Amandus Allstadius, 22 år
Självförtroende på topp! Men lite småsöt kille. Gillar beskrivningen av drömtjejen. Långa ögonfransar - check. Långa ben - check ;)

6. Camilla Jacobsen, 26 år
Känns som en typisk bigbrother deltagare. Blond liten bimbo med löshår och fejkade läppar.

7. Marcel Söderqvist, 23 år
Skön snubbe! Tycker synd om snubben som ska agera pojkvän åt Petronella, han verkade inte gilla det sådär överdrivet mycket hellet.  

8. Petronella Persson, 23 år
A ha fan e det?

9. Hanna Rosenberg, 22 år
Tjejen kan svära vill jag lova. Snygga tänder har hon också, not. Verkar vara en jäkligt udda typ.

10. Jimmy Österling, 32 år
Allmänt skön snubbe, ingen märkvärdig så kände jag.

11. Hanna Widerstedt, 20 år
Ja denna bruden är ju ingen okänd precis. Hennes videobloggar är ju allmänt kända.
Fruktansvärt sjuk i huvudet..! Skäms för denna människan.

12. Nadia Lindén, 30 år
Oh jesus vad det kommer stå om henne i tidningarna. Idiot som går in i huset gravid.

Och här tog insläppet slut just nu. Nu ska jag fortsätta kolla på bigbrother på webben och försöka att inte tänka på hur mycket jag vill slå Hanna W..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback