Cupcakes

Hujjeda mig mina vänner vilken pärs de senaste dagarna har varit.
Käkkirurgen plågade mig rejält i torsdags och gud i himmeln vad ont jag har haft. Vänstersidan av käken svullnade upp och jag var dubbelt så stor på den sidan som den högra. Lite sådär lagom fult :)
Och idag är läget följande att jag har fortfarande megaont, svullnaden har dock gått ner ganska mycket.
Käkar 12 tabletter om dagen. Gissa om jag längtar till jag är tablettfri, svullnadsfri och smärtfri...

Hur som heeeelst. Var inte det jag skulle visa nuue. I brist på sysselsättning förra veckan så ställde jag mig och bakade en omgång cupcakes.
Eller ja två egentligen. Vet inte om jag sov när jag gjorde första omgången.. Men glömde lite ingredienser och ja, det blev gummi av det hela.
Men nästa omgång blev bra och såhär blev resultatet :



Nu ska jag ställa mig i duschen en stund och sedan bädda ner mig i sängen och kolla på en film. Hade tänkt se "en blomma i afrikas öken". Måste försöka sova i tid idag. Dags för lite hard work work imon :)


Kommentarer
Maj - en bra träningsblogg säger:

Vad kul =)

2012-01-17 | 09:14:52
Bloggadress: http://majjohansson.blogg.se/
Lovisa:) säger:

Såg riktigt mumsig ut! :)

2012-01-19 | 18:50:52
Bloggadress: http://lollipopsnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback