Ett dygn på landet

Igårkväll åkte jag och hjärtegrisen till hans systers gård för att ta hand om den eftersom dom är bortresta.
Gissa om jag trivdes bland hästar, extremt gosiga katter och en underbart mysig hund.
Det blev en lugn kväll med wallanderfilm och lite andra tv program och idag har vi också haft en sån underbar lugn dag där vi inte gjort många knop. Matade hästarna, gick en lång runda med Boss ute i skogen, lagade mat, kollade på tv och bara va.

Fick åka hem nu ikväll eftersom jag börjar jobba 6.45 imorgonbitti och hade inte jobbekläderna eller något med mig. Men åker tillbaka dit imorgonkväll :)

Ska lägga upp lite bilder från idag och igår, mestadels på Boss eftersom han numera är min favorit här i världen.
 
Underbar solnedgång igårkväll

Finaste Boss

Lagom nyfiken på vad som lagas på spisen
Världens bästa ♥
Den stora hunden som ser sig själv som en knähund. Men mysigt är det!

Kommentarer
Ida säger:

Vilka härliga bilder :)

2012-07-06 | 10:23:14
Bloggadress: http://ipeterson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback