hinner. inte. med. något.

Det ekar extremt tomt här inne, men jag har inte tid att göra något om dagarna.
har haft massa strul på jobbet. En j*vla vikarie slutade dyka upp och det blev smått kaos på jobbet och jag har fått ta extra pass hit o dit. Jobbade 6.45-21.00 häromdagen pga detta. Fick några timmars paus på eftermiddagen men fy fasen vad trött jag var efter det..
När jag kommer hem från jobbet om dagarna hamnar jag oftast i sängen direkt och sover 2-3 timmar, totalt utmattad.
Idag började jag jobba 6.45, som jag har fått oturen att göra alldeles för ofta. undrar vad jag gjort kontornissarna för elakt som gör att jag får dessa tiderna, haha.
Men vet ni hur otroligt svårt det är att resa sig ur sängen vid 05.30 när ens kärlek ligger bredvid och sover? Man vill lixom inte riktigt slita sig därifrån...
Hela kvällen idag har jag suttit och fixat iordning prislistor och "menyer" på behandlingar jag ska börja göra.
När jag hade kunder sist hade jag bara lackning och klassisk manikyr att välja mellan, men nu har jag utökat till manikyrer för män, hand-SPA manikyr och barnlackningar.
 
Och detta inlägget avslutar vi med lite nagelbilder eftersom jag inte har lagt upp något nagelrelaterat på 34 år (typ)
 
 
 
 

Kommentarer
Emelie säger:

Nämen vilken trevlig blogg man hamnade i! Vilka fina bilder!! älskar naglarna! Och din header... såå fiin! ha en bra sommar! Kramar

2012-07-14 | 01:03:16
Bloggadress: http://emeliesbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback