Lista såhär innan jobbet

VEM
Vem är i rummet med dig? -  Nobody. Forever alooone
Vem önskar du var med dig nu? - Hjärtepojken såklart
Vem fick du senast sms av? - Hjärtepojken
Vem av dina släktingar står du närmast? -  Om min familj inte räknas så äre la den där logrisen
Vem ska du träffa idag? - Mina arbetskollegor, de boende på jobbet
Vem ringde du senast? - Mormor
Vem saknar du? - Filiiiip
Vem festar du helst med? - Bästa brudsen såklart!
Vem vill du träffa nu? - Filiiiiip

VAD
Vad åt du senast? - Frukost
Vad har du på dig just nu? -  Shorts och linne
Vad hör du just nu? - Mitt knappande på tangenterna
Vad har du på fötterna? - Nothing
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - "Ha en bra dag, Jag älskar dig!"
Vad för talang har du? -  Pff säg något jag inte har talang i va!
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Kolla runt på internet, leta efter något meningslöst spel som dödar lite tid.
Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Dåå jobbade jag i en kiosk i hamnen bland annat.

VAR
Vart går din drömresa? - Jag börjar faktiskt bli sugen på att åka till New York eller något sånt coolt
Var är din mobil? -  Bredvig mig såklart, aldrig längre bort än 10 cm!
Var har du köpt tröjan du har på dig? - Ullared 
Var är din mamma just nu? - Utanför mitt rum

HAR
Har du några piercingar? Vart? -  Ohyes, i naveln och 7 stycken i öronen
Har du provat droger? -Icke
Har du piercat dig själv någon gång? -  Nope
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Ohno
Har du något stort ärr? - Ahp
Har du blivit jagad av polisen? - Nee duktig flicka
Har du varit kär på riktigt? - Är det nuuu
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har du allt du önskar dig? - Njäe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback