Mys

Igårkväll hade jag och mitt hjärta en mysig välbehövlig kväll ihop.
Vi möttes i stan sedan körde vi ut till Knäbäckshusen och satte oss på stranden. Filip hade köpt med sig mat till oss, och eftersom han tycker att jag ska lära mig käka nya saker så han hade köpt Sushi (!).
Behöver jag ens skriva hur skraj jag blev..?
Men vi båda blev väldigt stolta över mig själv för jag åt faktiskt ganska mycket av det, och det var inte riktigt så läskigt som jag trodde det skulle vara, men det är ju inte normalt att äta sånt.
Efter vi hade käkat stannade vi kvar en stund på stranden, kände lite på vattnet, satt inlindade i en filt och pratade och mös/myste (Kommer aldrig förstå vad det heter).
När det blev lite väl kyligt begav vi oss in till stan igen, gick till hamnen och handlade glass i hamnkiosken och sedan gick vi en runda genom stan.
Var precis en sån kväll vi behövde ihop, det är ganska svårt att få allt gå ihop nu, jobben och golfen och andra saker tar upp mycket tid. Underbart mysigt!
Ser ut som det var jättesunkigt väder på översta bilden, men det var superfint!
Min underbaring ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback