Reebok easytone

Jag har väldigt länge velat köpa ett par Reebok easytone skor, ni vet dom där som ger lite extra träning på rumpen och låren när man använder dom.
Och idag slog jag till, och inte bara ett par, utan två. haha. varför inte slå på stort när man ändå är igång? ;)
 
Vi fick dock lite problem, mamms kort ville inte som vi ville och helt plötsligt hade vi inget att betala med.
Ringde min underbara pojke som snabbt räddade mig ur situationen.
Ska ta första rundan med skorna ikväll, bara till att hoppas att mina knä pallar det.
Folk sa ju att om man hade lite dåliga knä så kunde det förvärras, och mina knä är ju inte direkt kända för att funka sådär superbra, men hoppas det klarar sig! :)
 
Finns nu i min ägo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback