List

 

Namn – Penny
Piercingar – Öronen o naveln
Tatueringar – En på yttersidan av armen typ
Längd – 179 cm
Hårfärg – Blond
Är du kär i någon – Mer än någonsin ♥
Önskar du att du bodde någon annanstans – Ja
Tänker du på självmord – Nej
Dricker du – Ja
Använder du droger – Nej
Vilket shampoo använder du – Ett från Barnängen
Vilken parfym använder du – Paris Hilton
Vad är du rädd för – Spindlar!
Gillar du att tvätta – Ehm nej!

Din första:
Operation: I handen 2010
Första piercingen: Öronen när jag var typ 10 år
Första priset: Var väl något i antingen fotboll eller badminton
Första sporten du började med: Fotboll
Första husdjuret: Kisekatten Missi
Första semestern:  Räknas sverigesemestrar annars vare turkiet 2010

Just nu:
Äter du:
Frukost
Dricker du: Varm oboy
Ska du: Kolla klart på hem till gården
Lyssnar du på: Ljudet från hem till gården
Väntar du på: Att hem till gården ska vara slut så jag kan göra mig iordning för dagen
Tittar du på: Datorn/tvn
Har du på dig: Shorts och en tröja

Din framtid:
Barn:
Aarå
Giftemål: Ja det är ju så fint
Karriär: Egen nagelsalong är vad som gäller

Har du någonsin:
Tappat bort glasögon/linser: Har jag säkert
Brutit ett ben: Har aldrig brutit något sådär rakt av, men fått sprickor i fingrarna bla.
Rymt hemifrån: Aop, några meter bort från huset ;)
Röntgats: typ 1 miljon ggr
Gråtit när någon dött: Ja
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: haha inte jag inte... (A)
Blivit arresterad: Nej

Tror du på:
Gud: Nej
Mirakel: Ja
Aliens: Jag vet inte
Magi: Vet inte
Himlen: Ja
Tomten: Nej
Änglar: Ja

Senaste:
Film du hyrde: In Time
Film du köpte: Har inte köpt en film på evigheters evigheter
Låten du lyssnade på: Di vet jag inte
Låten du hade på hjärnan: Closer med Frida A-nånting
Personen du ringde: Pluttisen ♥
Program du tittade på: Hem till gården
Person som du tänkte på: Pluttisen såklart

Senaste:
Tidning du läste: Österlenmagasinet. wooho (Y)
Personen du fick mail från: Person och person, men Nelly
Personen du fick sms av: Pluttisen
Saken du köpte: Hmm, donnu

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Sovit, messat med pluttisen, käkat frukost, kollat på tv
Var det kul: Riiiktigt kul
Hur tidigt stiger du upp: Beror på om jag ska jobba eller inte
Gillar du att slåss: Njäe, men älskar bråk
Vad ska du göra ikväll: Träffa pluttisen
Är du seriös: Enda jag inte är ;)
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray: Jajjemen
Kan du stå på händer: Aop
Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström
Salt eller socker: Sockeeer
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: Aah var ju med pluttis
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Yes
Stockholm är: Snobbigt
Spaghetti eller makaroner: Vet inte
Ett land jag helst vill besöka: Vill till Cypern igen, och till England
Ska bli skoj: Studentfesten på fredag, Tosselilla på söndag
Ska inte bli skoj: Att börja jobba 6.45 på måndag!
Sparar till: Mina utbildningar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback