Midsommardagen

Godmorgon!

Som alltid bjöds det på en regnig midsommarafton igår. Det är den enda dagen på året man vet att det garanterat kommer regna..
Jag spenderade min midsommar med fina vänner. Vi käkade mat, fixade kransar, spelade spel, snackade massor och skrattade. En  lugn och mysig midsommar helt enkelt.
Jag stack hem vid halv 12 tiden och spenderade någon timme till med lite släkt som var här hemma och sedan kom även my love och sedan satt vi uppe med mina föräldrar till typ halv 3 innan vi gick och la oss.
Eller ja, hjärtat somnade och jag skrattade så jag inte fick luft åt hans konversationer i sömnen, förstår inte hur en människa kan prata så mycket i sömnen som denna pojke gör!

Nu har Pilif begett sig till jobbet och jag ska gå ner och duscha, har ett lockigt hår fullt med hårspray som skulle kunna misstolkas som svinto.
Ikväll väntas först Kulla och sedan vidare för att dansa natten lång på pavvan! :)

 
Och såhär såg jag ut igår dagen till ära. Klänning, krans och lockigt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback