Sjukaste dagen jag varit med om!

Asså ni ska få höra något som är helt galet!

Idag var jag och mamma inne i stan, så skulle jag gå in På apoteket och handla sminkborttagningsmedel.
Och efter oss in kommer en kvinna, som ställer sig intill mig, och kollar lite konstigt precis som "akta dig lite"
Så jag backar lite medan jag står och läser på en produkt, och då böjer hon sig fram, kollar mig rakt i ansiktet och bara "vi letar kanske efter samma produkter" samtidigt som hon inte släpper blicken ifrån mig en sekund.
Så börjar hon fråga saker om produkterna jag höll i, och jag svarade men märkte att hon sket blanka fan i svaret för hennes svar blev "jaja". Och hon bara fortsätter stå och kolla på mig. Sedan går hon, och ställer sig en meter ifrån mig, och bara kollar, hon följde varje steg jag tog typ och bara kollade på mig. Och då började jag bli irriterad på riktigt.
Sedan kommer hon fram igen och säger "Jag måste säga att jag tycker du är jättesnygg och jag äger en modellagentur i Hamburg" osv osv osv.
Så hon ville veta min längd, hur gammal jag var o allt och sedan ska hon ringa upp mig så vi kan prata.

Och man bara asså say what? Det här är sånt som bara händer i drömmarna typ. Att det helt plötsligt kommer fram någon till en på stan från en agentur. Och idag hände det mig.

Jag vet inte hur många gånger jag har användt ordet "Asså jäääävlar" idag.

Skickade ett sms till min hjärtepojken direkt också att han var tvungen att ringa mig så fort han kunde, och sedan fick jag dra världens snabbaste historia för honom eftersom han är iväg och tävlar och inte hann prata mer. Så gisssaaaa hur otålig jag är till han är färdig spelad ikväll så jag kan berätta allt!

Galen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback