Gårdagen

Lördagskvällen spenderades först hos Mala då vi firade henne eftersom hon fyllde år i fredags.
Vi drack lite gott, käkade tårta och lekte massa lekar. Väldigt roligt får jag säga.
Vid halv elva begav vi oss till Päävaaan och som vanligt är där alltid lite segstartat. Men sedan blev det bättre och vi fick en helt okej kväll, även fast där var 200 poliser överallt. Vakten insisterade dock på att där bara hade varit 4 stycken, men jag vet vad jag såg ;)


Pepps mitt i charaderna


Mala och Pepps i full lek


Själv lyste jag upp hela Päävaan med tubtopssaken under mitt spetslinne.
(Heter det lyste eller lös?

Nu ska denna damen gå ner och ställa sig i en varm och go dusch en stund. Sedan är det Så ska det låta, bigbrother och kontoret som står på schemat.

Kommentarer
Annika säger:

Fin blogg :)

2012-03-19 | 14:49:34
Bloggadress: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback