Ger mig själv en stor klapp på axeln!

Idag är jag stolt över mig själv!
Gick upp klockan 7! Hör ni, klockan 7! Käkade frukost och kvart i 8 var det dags att ringa och väcka Dimus.
Och medan han var duktig och gymmade, för att en dag kunna bli lika stark som mig, så körde jag in till stan och gjorde lite ärende.
Vidare till affären och handla ingredienser till att kunna baka. Lagade lunch, käkade och kollade på one tree hill. Fick ha en liten paus där.
Och därefter började bakandet. Bakade Brownies och chokladmacarons samtidigt som jag Skypade med Dimus. Avslutade min duktighet med att laga kvällsmat till la familia.
Så nu ska jag ha en välförtjänt lugn kväll med One tree hill tittande, för det är jag fasen värd!

Från och med idag har jag och Dimus bestämt att vi ska gå upp i tid varje morgon och gå och lägga oss i tid varje kväll. Och det har ju börjat bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback