Konditionen

Imorgon ska jag påbörja operation "få tillbaka konditionen jag en gång hade"
Ska ut och springa för första gången på liiite för längesedan. Kommer nog vara så gott som död när jag kommer hem, men vad gör det? ;)
Ska även tänka på det där att ta upp fotbollen igen, saknar ju det såååå mycket!
Tränaren ifrån ett lag ringde nyss och försökte få mig att börja träna, efter det mycket finfina tipset. Tack Malin ;)
Frågan är om mina knä pallar med det eftersom dom inte är helt hela och friska :/

Har en riktig saknardag idag, saknar badmintonen också jättemycket. Ibland undrar jag varför jag slutade med allt. Kunde ju räckt med att jag bytt lag i fotbollen och bara fortsatt med badmintonen helt enkelt. Då hade jag haft kvar min vältränade kropp istället för den jag ligger inne med nu...

Men nu är det dags att ta tag i det, välkommen tillbaka vältränade kropp!





Saknade sporter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback