2012-05-16

Då var det onsdag igen. Och onsdagar för mig innebär jobb med lillfis. Lillfis som förövrigt blev 8 månader igår, stora killen ♥

Vår dag såg ut som vanligt, jag får honom vid 11 tiden, sedan leker vi en stund sedan kollar jag på hem till gården, viktigaste ;).
Lite mat på det och när lilleman börjar klia sig i ögonen äre ner i vagnen och ut och promenera tills de där små söta ögonen stängs och lillfis sover gott.

Medan lilleman sov pluggade jag för fullt, som vanligt.
När lilleman vaknade efter 1,5 timme tog jag upp honom i famnen och ett tu tre så sov han igen. Så där satt jag mitt i solen, med världens sötaste bebbe i famnen och kunde inte plugga längre, guuud så synd.


Sovande lillfis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback