Cruising blev pavvan

Vill skriva godmorgon egentligen, men klockan är 4, såå Hej!
Vi ändrade våra planer igårkväll och stack till pavvan igår istället, ångrar inte det en sekund för jag hade förbannat jävla kul!
Eller ja, förutom de sista 20 minuterna när jag satt där ute och hängde med vakten med ett glas vatten i handen och mådde superilla. Men om vi bortser från det så levererade pavvan, som vanligt!
När pavvan slutade vid 2 var det raka vägen hem, och världens bästa plutt kom och sov hos mig, som vanligt.

Resten får ni i bilder:

 
Om någon undrar vem som åt upp alla morötterna igår så kan jag berätta svaret.


Jag har en förkärlek till att sno folks kepsar tydligen




Bara man har roled!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback