Färgkarta

Det enda positiva med att vara sjuk och bara kunna vara hemma är att man plötsligt får så mycket gjort.
Igår satte jag mig och gjorde iordning en färgkarta som jag ska ha och visa kunderna vilka färger det finns att välja mellan på lackningen. 
Ska göra en med nageldekorationer också så man ser lite där vad man kan välja på om man önskar någon dekoration. 

Och för att avslöja liite om vad som komma skall på nagelfronten och kunder för min del så kommer jag ta emot kunder på en salong typ 2 gånger i veckan med början vecka 20, alltså om 2 veckor. 
Och jag har massa som ska fixas innan det. Säkerhetsblad, kundkort osv osv. 
Men det är ju så kul så det gör ingeet :)

 
                                                            The färgmap!

Bilden ger inte färgerna rättvisa för fem öre. De som ser helt oranga ut är olika nyanser av rosa allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback