Godnatt

Hade en ganska dålig kväll idag, fram till dess att världens finaste kom hit och gosade med mig, då blev allt genast mycket bättre och nu ska jag på dejt med John Blund tänkte jag. Är så supertrött efter att ha haft manikyrkunder hela dagen. 
Imorgon väntar en ny dag med jobb med lilleman, ska bli mys :)

Och som vanligt så får ni en försenad veckans planering.
Har en ganska lugn vecka framför mig. Ska sminka Josse inför studentbalen på söndag, så det får bli en lugn lördag för mig.
Får passa på att träffa Plutten myyycket denna veckan för nästa vecka blir jag lämnad ensam hela 4 dagar när pluttis ska iväg och tävla.. :(

Nu börjar John Blund dejten utan mig känner jag, så godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback