Lite torsdagskul




Kände nu när jag läste igenom det att jag faktiskt ska förklara 3 av punkterna.
Nämnligen punkt 5,6 och 7.
Jag älskar att bråka, att jag har svårt för att sitta still och att min ilska sitter i lääääänge.

Hur sjukt det än låter så får jag typ en kick av att bråka, dels för att jag vet att jag alltid har ett svar på tal. Ge mig en situation och jag får alltid fram ett svar som i 99 % av fallen ger en "Oh snaap" känsla. Men jag gillar faktiskt det även för att jag gillar att gapa och skrika lite.
Och med detta sagt kan vi väl konstatera att jag har någon oupptäckt form av någon bokstavskombination eller något.

Och nästa punkt att jag har svårt för att sitta still och har även en del kocentrationssvårigheter, har väl lite med den där oupptäcka bokstavskombinationen igen. Lektionerna för mig i skolan var väldigt jobbiga, där man skulle sitta still i en timme, och lyssna. Jag gjorde alltid annat, satt och smsade, satt och ritade, spelade på mobilen.
MEN, jag presterade alltid på prov och uppgifter. Jag tog in allt lärarna sa, behövde bara göra annat samtidigt.
En av mina lärare på gymnasiet sa faktiskt till mig:
"Jag ser att du på varje lektion sitter och gör annat, du kan inte riktigt sitta still och bara lyssna, du håller på med mobilen eller ritar, men det är okej, för att jag vet att du lyssnar ändå för du presterar alltid på proven"
Och det kändes faktiskt jäkligt bra att höra.

Och den sista då, att jag är sur vääääldigt länge när jag blir sur.
Ibland är det bra, ibland mindre bra.
Men jag är inte en sån som accepterar att folk beter sig hur som helst, och tror att allt är som vanligt sen.
Jag känner sån grym ilska när någon i ens närhet är så äckligt förlåtande mot folk och accepterar att bli behandlade hur som helst.
Gör någon mig sur eller irriterad, då ska dom få veta det också. Jag tänker inte glömma det inom det närmsta.
Men det är jag faktiskt stolt över, att jag vågar säga emot, jag vågar säga vad jag tycker.
Men det har ju inte alltid varit så. Jag blir så otroligt stolt över mig själv när jag ser hur jävla mycket jag har växt som person den senaste tiden.

Från att ha varit en sån som alltid har haft mycket åsikter, men aldrig sagt dom. Till att nu fortfarande ha väääldigt mycket åsiker, men numera säger jag dom rakt ut. Ibland utan att tänka efter också.

Detta skulle bli ett simpelt inlägg med bara en liten kul grej, och helt plötsligt har jag skrivet en uppsats som skulle räknas som för lång i nationella proven. Nåja inte riktigt.

Nu ska jag kolla på något avsnitt av någon serie sedan ska jag sova. Imorgon ska jag till frisören och färga håret :)

Godnatt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback