Hej på eeer

Hej sötnosar.
Har varit väldigt frånvarande  här. Har inte gjort några roliga naglar på länge, har mest gjort franska nu och hur kul är det med bara massa bilder på det?
Denna veckan som kommer kommer jag inte ha så många kunder heller. Ska ha en nu i eftermiddag sedan tror jag inte jag hinner mer.

Min helg har varit en fartfylld en.. I lördags hade vi en återförening a la grande. Vi var hemma hos freddie o cassie och sedan drog vi vidare till spöknatta. Båda bilarna fick dock stanna på vägen dit, haha.
Jag missade nog det mesta av perikles kjs, satt nog mest ute och mådde sådär lagom bra.
Min söndag var ett rent helvete, har aldrig i hela mitt liv varit med om en bakfylla som denna, det var vidrigt, VIDRIGT! vid 15.30 blev jag i princip uppdragen ur sängen för att få någon mat i mig.
Men efter lite mat, några panodil och en dusch började jag bli människa igen. Åkte med mitt hjärta hem efter att han hade jobbat färdigt och imorse var vi uppe med tuppen för att åka och kolla på ny bil :)
Vi ska dock tillbaka dit på fredag då det kommer en ny bil som inte har lanserats än som vi tydligen ville kolla på.

Ska slänga upp lite bilder från helgen också sedan måste jag gå och få i mig någon mat :)
 

Vi hade sår i fejjan (och väldigt olika hudfärger, haha)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback