Tårta

Igår var jag riktigt hurtig. Började min dag i Ystad, käkade frulle och gosade lite med syrrans katter. Var hemma och käkade lite sedan körde jag och papps till Ystad för att handla lister till hallen som snart är färdigrenoverad.
Väl hemma satte jag igång med en tårta till mamms och började även laga mat.
Skrev till Filli att jag är en perfekt hemmafru, han höll med.

Avslutade kvällen med xfactor och skilda världar :)

Idag ska jag vara minst lika duktig. Ska städa rummet, byta sängkläder, köpte nya häromdagen och dom är ju så fina! :D
Mormor kommer även hit i eftermiddag och ska få nytt lackgel pålagt och ikväll kommer min prins hit också ska jag även vara hundutgångare en sväng! :)

Ni ska få bild på den otroligt magnifika tårtan jag gjorde igår också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback