Tisdagen den 20 november

 
Avbokningarna av kunder bara fortsätter. Är så trött på denna skiten. Vill göra naglar, det kliar i fingrarna...
Tror jag har 6 olika mediciner nu jag tar och det vore ju fasen om inte det skulle hjälpa. Vill vara på benen igen nästa vecka, har svinmycket kunder att ta hand om. Känner hur negativiteten bara flödar i mina inlägg numera men att leva som penny just nu är fan inget kul..

Tur att fillihjärtat inte blir bortskrämd av mitt tillstånd.

Fick dessutom ett roligt samtal idag, ett samtal som handlade om ett jobb som nagelterapeut, på ett visst nyöppnat ställe ;) Dock oklart om det blir så men det hade varit kul.

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova. Tror medicinerna gör mig lite trötter.

Godnatt på er.
du är lycka
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback