19 oktober

Igår, alltså den 18 oktober, hade jag och min snuff klarat av ytterligare en månad tillsammans. 5 månader ♥ Vi sa igår att det ska bli kul att se om vi klarar av ytterligare en månad utan att ha ihjäl varandra, haha. 
Filli kom hit igår vid sex tiden, så käkade vi mat och sedan fixade jag fillis naglar, och nej inte påbyggnader och dekorationer, utan lite peeling, handmassage, fixning av nagelbanden. Golfen förstööör hans händer.
Vi var färdiga lagom till 8 då det blev rester från gårdagens tårta och kockarnas kamp. Filli somnade 21.20 för att vara exakt och jag fick vackert kolla på tv ensam.
Natten var förövrigt skit. Somnade så jävla förbannad. Min telefon la av igårkväll och när jag suttit med den i 40 minuter laddade jag handen för att kasta telefonen rakt ner i golvet, hann dock stoppa mig när jag insåg att mina päron nog skulle undra vad jag höll på med.
Sedan kom helt plötsligt en feber från ingenstans. Låg och skakade som ett asplöv, frös något så fruktansvärt, hade täcket över mig från topp till tå plus att jag grävde in mig i fillis famn totalt. Efter en stund så bara BAM, värmeslag! fick panik och kastade av mig täcket, och helt plötsligt kom frossan igen. Vad fasen händer alltså..?
Men nu efter 2 panodil känner jag mig lite piggare. Ska starta tv:n nu och plugga samtidigt. Har kommit på att viiisst ja jag har typ 14432 sidor teori att kunna också. Har glömt bort det helt typ..

Ikväll blir det en lugn kväll med xfactor och lite sånt :)
 
Ha en trevlig fredag gott folk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback