fredagen 12 oktober

12 oktober alltså. Var har detta året tagit vägen? Om 2 månader fyller jag 21. ångest på hög nivå...
Har inte uppdaterat här på ett tag. Först blev jag sjuk, sedan blev jag frisk och åkte till skolan, gick i skolan måndag-torsdag och nu är jag sjuk igen. Kände igår på sista modellpasset hur hängig jag kände mig och började känna mig superförkyld, och idag när jag vaknde så var jag kalasförkyld, hade hals och öronont. Jättekul!!

Har precis haft två kunder och vet ni hur jobbigt det är när man är förkyld??
Ska ta en riktig vilohelg nu! Typ lägga mig i ett bad i några timmar, sedan krypa ner i sängen och kolla x-factor och leva på panodil..

Ska slänga upp lite nagelbilder som inte har kommit upp än också, men tänkte bara kila in och berätta läget..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback