Mitt första nagelset

Har inte uppdaterat här nu sen i onsdags, men har faktiskt njutit av att vara hemma. Just nu känns det som jag bor på behandlingshem och bara får vara hemma på permission över helgen :P Men så är ju faktiskt inte fallet.
Nu är det söndag och jag är tillbaka vid skolan, bor i en lägenhet mittemot skolan, nära och bra :)

Men tänkte dra snabbt vad som hänt sedan sist. I torsdags i skolan så fortsatte vi öva på att göra naglar med tekniken reverse. Sedan på eftermiddagen fick vi leka med glitter och färger, sååå kul!!
När skolan var slut hämtade pappa mig också körde vi hem. Kändes konstigt att sova i sin egen säng, men aaack så jävla skönt!
I fredags gjorde jag mitt första nagelset någonsin, bild kommer längre ner. Sedan begav jag mig ner till logrisen o c/o, kollade på fångarna på fortet och tramsade en smula.
Igår, alltså lördag, packade jag upp lite och packade ner nytt, sedan på kvällen kom min efterlängtade älskade Flip.
Och idag var jag först med Fill till ett sedan var det packning och förberedelser och sedan iväg till staffanstorp.

Thats it.

Nu ska ni få se bild på mina första naglar, inte så jättenöjd men nu vet jag vad jag ska göra annorlunda nästa gång! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback