Tisdagen 25 september

Godmorgon solstrålar!
Skriver detta inlägget i all stress. Har kund om en timme men tänkte att jag skulle kolla in om här en sväng.
Min helg har varit awesome. I lördags var  det pavvan som gällde, och min finaste snuffis överraskade mig och dök upp där. Och helt plötsligt fick jag sovsällskap den natten också.
I söndags stack jag in till ystad på morgonkvisten för att passa systers kisemisar, var gaaanska trött efter lördagen så sov halva dagen med katterna tätt intill. Hur mys som helst.
På kvällen kom snuffis dit, så käkade vi pizza och kollade film halva natten. På måndagen sov vi ut ganska länge sedan vid 1 begav sig snuff till golfbanan och jag var kvar i ystaden till 6 på kvällen, var hemma om sedan körde jag till snuffis igen.

Känns inte som jag gjort något annat än att vara med fillis i helgen men det har jag ju faktiskt.
Kom hem för typ en timme sedan, och nu sitter jag och gosar i fills hoodtröja. Underbart att känna hans doft var man än går! :)

Men nu har jag askalas bråttom. Skriver mer senare för ska lägga upp bilder på två set naglar som jag inte visat än!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback