Årsresumé april, maj o juni

I början av April började jag jobba med världens sötaste 6 månaders lillkille. Det var 3 mysiga dagar i veckan vi spenderade ihop även om det i början mest bestod av att vi sov eller åt ;)
 
 
Vi festade väl en del också antar jag, en kväll dök även filip upp och då såg det ut såhär:
 

Lagom nöjd tjej ;)
 
I mitten av april påbörjade jag min manikyristutbildning som var första steget mot min dröm.
Det var en 4 dagars kurs och hann även med en dekorationskurs den veckan. Vi var bara två personer som gick utbildningen och det var inte förrän typ sista dagen vi började snacka ordentligt, numera är vi goda vänner! :)
 
Maj var en underbar månad för min del.
Jag pluggade supermycket inför manikyristprovet, jag jobbade på som vanligt med lilleman.
Men sedan fanns där lite höjdpunkter.
Vi bokade biljetter till Johans Glans nya show, vi påbörjade en nedräkning som då var uppe i 230 dagar och nu ska jag med glädje skriva att det endast är 31 dagar kvar!!
Umgicks även med Filip så ofta jag bara kunde och den 18 maj konstaterade vi faktumet: det var vi!

Jobbade lite i salongen och jobbade lite på Ystads saltsjöbad.
Den efterlängtade grisfesten var också denna månaden och den kan aldrig bli fel, superkul.

Jag dipdyade mitt hår rosa.
 
Och höjdpunkten på månaden; jag blev färdigutbildad manikyrist.
 


Också har vi juni månad.
Började denna månaden med tingvalla och sommarnatta, det var perikles som spelade och det kan ju inte bli annat än rätt.
Veckan efter var det en studentfest, en fest som fick mig att öppna ögonen lite och inse verkligheten.
Annars fick jag i mig gluten på den festen och efter 4 timmar var det kört för min del och dagar av fruktansvärda magsmärtor plågade mig.

En annorlunda sak som även hände var att en modellagentur ifrån hamburg ville ha dit mig.
Jag började även jobba på mitt sommarjobb, på ett ålderdomshem, blev nog sista sommaren där eftersom jag förhoppningsvis klarar mig på mitt nageljobb denna sommaren.

Andra saker som hände denna månaden var lite kulla, lite pavvan, lite ullared, lite midsommar och massa mys med min pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback